• Kalorie 2088kcal

JARMARK ŚWIĄTECZNY W OWIDZU

Niedziela, 7 grudnia 2014 · dodano: 08.12.2014 | Komentarze 6

Już po raz drugi wybraliśmy się na Jarmark Świąteczny do Grodziska w Owidzu.W niedzielnej wycieczce wzięło udział 17 Rowerzystów w tym sześciu naszych kolegów przyjechało na kołach z Elbląga. Razem pomknęliśmy w zamierzonym kierunku, w miejscowości Brzuśce zmieniliśmy nieco plany i postanowiliśmy skierować się do nadleśnictwa Bukowiec, skąd szlakiem zielonym wiodącym przez kociewskie lasy dojechaliśmy do Pelplina. W Pelplinie niektórzy Rowerzyści zmierzyli się z Papieską Górką, wjeżdżając uparcie na sam szczyt. W Owidzu zwiedziliśmy grodzisko, zrobiliśmy sobie wspólną fotkę (tylko Mariusz nam się zawieruszył), zjedliśmy ciepły posiłek, obeszliśmy stoiska z rękodziełem oraz skosztowaliśmy wypieków Pań z KGW w Janowie. Zanim wyruszyliśmy w drogę powrotną wypiliśmy kawkę i herbatkę.... no i czas było wracać....
Droga powrotna zleciała mi  bardzo szybko..... jakoś tak pędzikiem i już widać było Tczew... Podsumowując - dzień fajny, pogoda jak na grudzień jest ok- można jeździć, towarzystwo mega wesołe i nigdy nie zawodzi  szkoda tylko, że Krzysiek miał awarię roweru, ale jakoś dojechał do Elbląga, no i oczywiście szkoda, że Sebastian nie dojechał na zbiórkę - bo miał awarię roweru 15 km po starcie z Elbląga.. ale tak czasami bywa.... Dziękuję Wszystkim za liczny udział w wycieczce i do zobaczenia.....

Zbiórka przy Intermarche
Postój przy Papieskiej Górce © Nefre
Ktoś jedzie na końcu
Ktoś jedzie na końcu © Nefre
Peleton mknie po leśnych dróżkach
Peleton mknie po leśnych dróżkach © Nefre
Dojechaliśmy do Owidza
Dojechaliśmy do Owidza © Nefre
Zdjęcie zbiorowe na tle grodziska w Owidzu
Zdjęcie zbiorowe na tle grodziska w Owidzu © Nefre
Tomek kupuje bombki © Nefre
Bombki ręcznie malowane
Bombki ręcznie malowane © Nefre
Kawa i herbata w restauracji