POWITANIE WIOSNY NAD MORZEM

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 25.03.2015 | Komentarze 5

Na dzisiaj zaplanowałam wyjazd do nadmorskiego Jantaru, aby pożegnać zimę i przywitać wiosnę, podobnie jak trzy lata temu mieliśmy zbudować i zatopić słowiańską bogini – Marzannę. Chociaż pogoda nie zapowiadała się optymistycznie na rowerową zbiórkę przyjechało siedmioro Rowerzystów. Od wtorku na stronce obserwuję pieszą podróż Pana Marka Kamińskiego z Kaleningradu do Santiago do Compostela, podróżnik ma zamiar przejść Szlak Św. Jakuba (4 000 km) w 100 dni... Wyczytałam, że z piątku na sobotę będzie spał w Niedźwiedzicy, skąd wyruszy do Gdańska. Dowiedziałam się również, że podróżnik wyruszy rano około 9.30, czułam że spotkamy się na trasie, może nie na 100 %, ale na 80 % coś mi mówiło, że będziemy mieli to szczęście spotkać się na szlaku..... Kiedy dojechaliśmy do Kiezmarka, sprawdziłam na stronie lokalizację pielgrzyma, był za Wisłą niedaleko nas.....Spotkanie nastąpiło przy moście w Kiezmarku, przywitaliśmy podróżnika brawami, porozmawialiśmy, zrobiliśmy sobie wspólne fotki.... przeżycie bezcenne, jeszcze długo nie mogliśmy ochłonąć.....a spotkanie było tematem przewodnim na dzisiejszej wycieczce. Zanim dojechaliśmy do celu zaczęło już popadywać i zrobiło się nie fajnie, Marzanny nie zatopiliśmy, Mirek zażył kąpieli w lodowatej wodzie....(ponoć ciepła była..)... a na dodatek zagubił się Łukasz, który jak się potem okazało znalazł się na plaży w Mikoszewie i widział nas z daleka.... Powrót do domu na szczęście z wiatrem w plecy, który wzmagał się z godziny na godzinę, do tego coraz mocniej padał deszcz i to ze śniegiem, wiem wiem już mi wytknięto, że to wina Marzanny, której nie zatopiliśmy:))))) Wycieczka pomimo takiej sobie pogody udana, a spotkanie z panem Markiem Kamińskim na długo zostanie w naszej pamięci. Dziękuję wszystkim za mile spędzony dzień

MAPA-TCZEW-JANTAR-TCZEW

Ja i Kaśka na plaży w Jantarze © Nefre
Kończymy pobyt na plaży
Kończymy pobyt na plaży © Nefre
Krótki odpoczynek przed drogą powrotną