ZIELONY GRĄD

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 4

Inicjatorką dzisiejszej wycieczki była Kaśka, która już w ubiegłym miesiącu zapowiedziała wycieczkę z  rybną  degustacją do miejscowości Zielony Grąd, gdzie mieści się smażalnia ryb "Okoń"...... Ja wraz z trzema Rowerzystami dojechałam do Elbląga pociągiem, gdzie w towarzystwie Artura zwiedziliśmy sobie starówkę miasta.Około godziny 9 Artur wraz z kilkoma Rowerzystami wyruszył naprzeciw Kaśce, która w towarzystwie Damiana i nowego Rowerzysty  Andrzeja z Przywidza, zmierzała na kołach do Elbląga.... Natomiast my podjechaliśmy do McDonal's na kawkę i śniadanie...., nie ukrywam, że poranek był bardzo zimny i wietrzny, na szczęście bez opadów. Około godziny 11 wszyscy są  już na miejscu zbiórki, o 11.30 ruszamy na szlak... W kierunku Pasłęka  jechaliśmy szutrowymi dróżkami upajając się pięknymi widokami Warmii, niestety sielanka nie trwałą długo, Tomek wjechał na  deseczkę, która uszkodziła błotnik i sześć szprych......  atmosfera była dosyć nerwowa, ponieważ nie było wiadomo, jak zachowa się uszkodzone koło i czy zdoła pokonać najbliższe 90 km.... Tomek zaryzykował, ale udało się.....
Kiedy dojechaliśmy do celu- czyli do Zielonego Grądu, zamówiliśmy obiadek......no i tu niespodzianka, nasza dzisiejsza solenizantka- Marzenka, wcześniej zamówiła dla nas pyszny tort......kulinarna "rozpusta" trwała dobrą godzinkę..... Ruszamy dalej, zaplanowaliśmy, że w Jelonkach pożegnamy się z grupą elbląską i pojedziemy w kierunku Dzierzgonia......, jednak nie dotarliśmy tam razem, ponieważ jedna z Bikerek uległa wypadkowi i to poważnemu....., na szczęście miała kask, który uratował głowę......, tu żegnamy się i wyruszamy z bocznym wiatrem w kierunku Tczewa. Po drodze zwiedziliśmy jeszcze kilka fajnych miejsc, jednak czas nas ograniczał, ponieważ nasza solenizantka szła na 22 do pacy......  Wycieczka jak zwykle pełna wrażeń..... szkoda mi tylko Eli, która przez chwilę nieuwagi długo nie będzie mogła jeździć na rowerze....:(((.... Dziękuję organizatorom za wspólną wycieczkę... Poniżej mapka i kilka fotek...