KIERUNEK SOPOT

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 7

Dzisiejszą wycieczkę do Sopotu na imprezę "Slow Fest Sopot" zaproponował Wiesiek....., po wczorajszym  voyage dzisiaj rano dopadł mnie potworny leń.....i trochę bolały mnie nogi..... ale to nic.....jakoś się ogarnęłam i na 11 byłam gotowa do jazdy. Na rowerową zbiórkę przyjechało 5 osób razem ruszyliśmy do Gdańska Szlakiem Motławskim.... Po drodze spotykamy czworo Rowerzystów z Niemiec, którzy jechali do Gdańska, dalsza jazdę rozpoczynamy wspólnie. W Mokrym Dworze stajemy na krótki odpoczynek, przedstawiamy się sobie wzajemnie i troszeczkę rozmawiamy...., Niemcy zapytali mnie czy wiem gdzie jest hotel "Dom Muzyka", kurcze jakoś nic mi to nie mówiło, ale po zerknięciu na mapę już wiedziałam gdzie mają zabukowany nocleg, obiecałam że pokażę im drogę aż do samego hotelu.... widzę uśmiechy na twarzach.... są chyba zadowoleni, że chcemy im pomóc..., fajnie ...:)))) Tak w ogóle to nasi goście jechali z Kłajpedy, przez Mazury, Malbork, Tczew do Gdańska, następnie do Koszalina i stamtąd pociągiem do Niemiec - taki mieli tegoroczny urlop, żeby było ciekawiej nie posługiwali się gps, tylko papierową mapą na  której polskie nazwy miejscowości były w niemieckim języku.....Opowiadam, że w tym roku odwiedziliśmy Rugię..., okazało się że Iris wraz z mężem mieszkają w Stralsund.... to ci zbieg okoliczności.....Cała trasa przebiegła w sympatycznej atmosferze, dojeżdżamy do Gdańska, jesteśmy na Łąkowej, przechodzimy przez tunel na druga stronę i jesteśmy na mecie..... Widzę radość na twarzach turystów z Niemiec..... żegnamy się, dostajemy jeszcze propozycję wspólnej kawy,ale niestety nie mamy czasu....  Ruszamy przez zatłoczoną starówkę na ścieżkę i kierujemy koła na Sopot....., nie lubię tędy jeździć w sezonie- to jest masakra, ścieżka nadmorska zwalona na maksa.....W Sopocie robimy bazę na plaży.... idziemy na molo - impreza Slow Fest nie w moim guście, dużo ludzi stojących w kolejkach za żarciem......nie moja bajka.... Powrót do domu tradycyjny przez Pruszcz, w którym stajemy na kawkę...... I tak zleciała niedziela, jak  zwykle sympatycznie. Dziękuję wszystkim za towarzystwo i mile spędzony czas. Pozdrawiam ekipę z Niemiec.....

MAPA-TCZEW-SOPOT-TCZEW

Nasza miejscówka na lody © Nefre
Rowerzyści na molo
Rowerzyści na molo © Nefre
Miejscówka na plaży pod drzewkiem-Sopot
Miejscówka na plaży pod drzewkiem-Sopot © Nefre
Kawa w Mc....Pruszcz Gd
Kawa w Mc....Pruszcz Gd © Nefre

davidbaluch
| 09:06 niedziela, 5 lipca 2015 | linkuj Świetna wycieczka..
Trendix
| 21:19 sobota, 4 lipca 2015 | linkuj Nie Twoja bajka ale ważne że sympatycznie :)
magdullah
| 20:50 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj to nawet nie o kulturę chodzi a o jakikolwiek rozsądek... jak się skręca i nie patrzy czy ktoś np nie wyprzedza. Albo jak piesi wchodzą zza rogu czy krzaków czy zakrętu na ścieżkę nie patrząc czy ktoś nie jest metr od tego kogoś... Ja i przepuszczam i uważam, ale jak ktoś mi wybiegnie zza rogu albo skręci i wjedzie w koło, to nie mam szans na reakcję. Z wjechaniem we mnie miałam już dwie sytuacje, że leżałam albo ledwo ustałam. Hamulce mam dobre, ale nie jestem w stanie się zatrzymać w miejscu :(
Nefre
| 20:28 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj Lucynko - musimy pojechać raz Twoimi ścieżkami....,
| 20:25 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj magda - ja nawet o kulturze rowerzystów, pieszych i rolkarzy nie wspominam- nie ma żadnej symbiozy......Trzeba uważać i mieć oczy dookoła głowy...
CiotkaIdalia
| 08:38 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj Widzę, że pogoda Wam dopisała, bo mi nie bardzo. Objeżdżałam tucholskie lasy (Rezerwat Krzywe Koło rzeki Wdy-serdecznie polecam) i dwa razy złapała nas taka ulewa, że aż w butach nam chlupało. Masakra :) Ale co to by była za wycieczka bez atrakcji?
magdullah
| 04:39 piątek, 3 lipca 2015 | linkuj Ja tym nadmorskim jeżdżę bardzo często - do portu. Niestety, ciepło jest to jest tam masakra. Tłumy to jedno, ale to JAK ludzie się poruszają to jest niebezpieczne! Wchodzenie bez patrzenia pod koła, rowerzyści skręcają nie oglądając się, zatrzymują się, robią inne cuda... Trzeba mieć rękę gotową do ostrego hamowania w każdej chwili. W weekend mam zamiar jeździć inną drogą, bo szkoda nerwów.