WDECKI PARK KRAJOBRAZOWY - PRZYSTANEK TLEŃ

Sobota, 25 lipca 2015 · dodano: 29.07.2015 | Komentarze 1

Celem naszej sobotniej wycieczki był prywatny mały browar mieszczący się w Tleniu.... Naszą podróż rozpoczęliśmy w Warlubiu dokąd 6 osób dojechało pociągiem, natomiast nasz kolega Łukasz przyjechał z Tczewa na kołach...... Podczas naszej zbiórki na dworcu PKP spotykamy naszych ziomali z Elbląga, którzy  jechali na I Rajd Powiślański, w pociągu spotykamy również Rowerzystę Rysia z Gdańska...  Miasteczko Warlubie powitało nas deszczową aurą...., do samego Tlenia deszcz nie ustępował....., na szczęście było ciepło. Zatrzymujemy się w Przystanku Tleń, gdzie jestem umówiona z właścicielem- Panem Michałem na krótką wycieczkę po browarze połączoną  z prelekcją ..... Opowieści z pasją słucha się z dwojaką przyjemnością......., była również mała degustacja złotego trunku... Jedziemy dalej, na szczęście wyszło słońce, wszystkim poprawiły się humory....., ale to nie trwało długo...., znowu zaczęło padać i gdzieś w oddali słychać było grzmoty... W Ocyplu zajeżdżamy do kolegi Marka -Andrzeja, który przez cały rok zamieszkuje w tej letniskowej miejscowości, zostaliśmy mile ugoszczeni kawą i swojską drożdżówką.... Przed Wdą rozpadało się na dobre przez co musieliśmy troszeczkę zmienić trasę powrotu.... Dzień zleciał bardzo szybko, chociaż tym razem pogoda nie dopisała wycieczką się udała..... Dziękuje wszystkim za mile spędzony czas...

MAPA-WARLUBIE-OSIE-TLEŃ-ŚLIWICE-OSIECZNA-WDA-TCZEW

Dojechaliśmy do Tlenia © Nefre
Przystanek Tleń
Przystanek Tleń © Nefre

Przystanek Tleń jest prowadzony przez parę podróżników - Anię i Michała Semrau, którzy po ponad dwuletniej podróży dookoła świata zdecydowali się osiąść w Borach Tucholskich. Dlatego też klimat pensjonatu nawiązuje do dalekich podróży.

Browar-
Browar- "Przystanek Tleń" © Nefre

Browar Przystanek Tleń ma w swojej ofercie 3 rodzaje piw, sprzedawane zarówno na miejscu, jak i w butelkach o pojemności 0,33l litra: pilsa, piwo pszeniczne oraz piwo na miodzie gryczanym (miód gryczany jest produktem regionalnym Borów Tucholskich).

Browar- "Przystanek Tleń" © NefreZdjęcie grupowe - Przystanek Tleń
Nowe znajomości- Ocypel
Nowe znajomości- Ocypel © Nefre
Na kawce u kolegi Marka- Andrzeja ... - Ocypel
Na kawce u kolegi Marka- Andrzeja ... - Ocypel © NefrePrzed miejscowością Wda zaczyna solidnie padać
Przed miejscowością Wda zaczyna solidnie padać © Nefre
Dojechaliśmy do miejscowości Wda
Dojechaliśmy do miejscowości Wda © Nefre
Przystanek na przystanku.... ładne buciki