KIERUNEK MORĄG NIEBIESKIM SZLAKIEM

Niedziela, 9 lipca 2017 · dodano: 12.07.2017 | Komentarze 3

Na niedzielę zaplanowaliśmy odwiedzenie Morąga i przy okazji zatoczyć jakieś kółeczko.... , szlaku wytyczonego nie mieliśmy... Podczas sobotniego wieczornego spaceru nad jeziorem Narie natknęliśmy się na reklamę rajdu rowerowego który miał odbyć się w niedzielę z Morąga po ciekawych historycznie  miejscach tej gminy.... Prześledziliśmy mapę trasy rajdu.... i wstępnie uzgodniliśmy, że jedziemy na rajd.., jednak poranne lenistwo  zawładnęło nami , no i jeszcze telefony nienaładowane....  Zmieniliśmy nieco plan, pojechaliśmy szlakiem niebieskim, tym którym mieli jechać uczestnicy rajdu.... Na szlak wbiliśmy się w miejscowości Bramka.... jak się potem okazało wyjechaliśmy Rowerzystom na przeciw.... do spotkania doszło w miejscowości o romantycznej nazwie Wenecja.... :)))) Krótka pogawędka, wymiana kontaktów, zapraszano nas na piknik.... lecz czas nas gonił i nie skorzystaliśmy .... Mamy nadzieję, że spotkamy się niebawem na naszym borowiackim rajdzie....... Ruszamy dalej do Morąga, gdzie szybciutko zwiedzamy miasto, tam również jemy obiad i udajemy się do Bogaczewa, aby zobaczyć jak wygląda jezioro po drugiej stronie półwyspu..... Pakowanie i odjazd do Tczewa około 17.30....Weekend super.... nowe tereny, nowe widoczki, nowe kontakty rowerowe.... i naładowane akumulatory na nadchodzący tydzień....:))))

Żabi Róg- Warmia
Żabi Róg- Warmia © NefreNa trasie
Na trasie © NefrePałac w Bożęcinie
Pałac w Bożęcinie © NefreCiekawe nazwy - Warmia
Ciekawe nazwy - Warmia © NefreWenecja na Warmii
Wenecja na Warmii © NefrePałac w Wenecji
Pałac w Wenecji © NefreWenecja bez klimatu-Warmia
Wenecja bez klimatu-Warmia © NefreSpotkanie z uczestnikami rajdu LOT Morąg-Wenecja
Spotkanie z uczestnikami rajdu LOT Morąg-Wenecja © NefreSpotkanie z uczestnikami rajdu LOT Morąg-Wenecja