WIELKOPOLSKA - DZIEŃ 3

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · dodano: 23.08.2017 | Komentarze 3

Dzisiaj w planach jazda w terenie na bardzo dużym terenie jakim jest  PUSZCZA ZIELONKA..... , o której tyle się naczytałam na blogu Grigor86.... Mapkę gps przygotowałam wytyczonymi szlakami, jednak już na pierwszych 20 km uległa ona modyfikacji, ponieważ wczoraj Ania  i Grzegorz przypomnieli nam o Dziewiczej Górze i punkcie widokowym który się tam znajduje.... Jazda w lesie była bardzo przyjemna, rześkie powietrze utrzymywało się tu po ostatnich opadach.... , dobrze, że kałuże zaczęły obniżać swój stan...., a tereny piaszczyste były fajnie ubite.... W puszczy nie było można się zmęczyć jazdą... jedyny podjazd który zaliczyliśmy tego dnia to wjazd na samą Dziewiczą Górę 143 m n.p.m... Wdrapaliśmy się na wieżę widokową..., z której rozciągał się przepiękny widok na okoliczne miejscowości, z daleka rozciągał się Poznań a dookoła królowała puszcza.... Super....Następnie udaliśmy się do miejscowości Owińska, tu musieliśmy jechać ulicą bądź ścieżką o ile takowa była aż do Murowanej Gośliny..... potem znowu wbiliśmy się do puszczy.....Postój na obiad zaplanowaliśmy w Pobiedziskach... lecz tamtejsze knajpy w poniedziałki były nieczynne - podobnie jak muzea:)))) hihi.... w tej miejscowości zaliczamy park miniatur i kierujemy się do Biskupic na obiad..... i zjeżdżamy do naszej bazy.... Dzień przepiękny...relaksacyjnym, spokojny....:))))

MAPA- DZIEŃ 3
Puszcza Zielonka- Dziewicza Góra © NefrePuszcza Zielonka- Dziewicza Góra
Puszcza Zielonka- Dziewicza Góra © NefrePuszcza Zielonka - Dziewicza Góra
Puszcza Zielonka - Dziewicza Góra © NefrePuszcza Zielonka - Dziewicza Góra
Puszcza Zielonka - Dziewicza Góra © NefrePuszcza Zielonka - Dziewicza Góra -widok z wieży
Puszcza Zielonka - Dziewicza Góra -widok z wieży © NefrePuszcza Zielonka - Dziewicza Góra -widok z wieży