KASZUBSKA WYPRAWKA - DZIEŃ PIERWSZY

Sobota, 30 czerwca 2018 · dodano: 03.07.2018 | Komentarze 1

Gospodarzami oraz organizatorami tej trzydniowej imprezy integracyjno -rowerowej byli Monika i Marcin z Kościerzyny.... Osobiście  miałam w tym mały wkład - kiedyś rzuciłam hasło- że chciałabym przyjechać z grupą na Kaszuby.....Datę oraz inne ważne tematy omówiłyśmy podczas naszego wspólnego pobytu na Wyspie Sobieszewskiej.... Monika rowerzystka - medalistka z krwi i kości stanęła na wysokości zadania tworząc dla nas przepiękne widokowo trasy oraz goszcząc nas w swoich progach.... DZIĘKUJEMY, THANK YOU, DANKE, MERCI, GRACIAS, GRAZIE,  KÒBKÛN KRÁB.   Ekipa w większości przyjechała już w piątek, na integracyjnego grilla, ja z Wieśkiem, Magda z Michałem i Marek dobiliśmy do nich w sobotę rano... W 14-osobowym składzie ruszyliśmy na szlak szutrowo-asfaltowy.... jednak ta pierwsza nawierzchnia przeważała...tak jak lubię piękne widoczki, urozmaicony teren i super ekipa.... , po drodze mijaliśmy Gołubie, Szymbark, wjechaliśmy na szczyt Wieżyca, Ostrzyce, Stężyca,  mijaliśmy kaszubskie jeziora.... oraz odwiedziliśmy kaszubskie kurhany.... Podczas naszego spotkania miałam okazję poznać dwoje, dla mnie nowych kompanów rowerowych - Kamilę i Arka z Sasina, których pieszczotliwie nazwałam "Sasinki"- mam nadzieję, że ta impreza zaowocuje częstszymi wspólnymi jazdami... Kiedy wróciliśmy na bazę... rozpoczęliśmy uzupełnianie kalorii podczas wspólnej biesiady.... Mega dzień.... Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzone km ....Poniżej mapka - wyszedł fajny ślad:)))))... a jeszcze niżej foteczki...

Miejsce startu - Kościerzyna
Miejsce startu - Kościerzyna © NefreWyjazd z Kościerzyny
Wyjazd z Kościerzyny © NefreKaszubskie szlaki
Kaszubskie szlaki © NefreWichrowe Wzgórza - Kaszuby
Wichrowe Wzgórza - Kaszuby © NefreWichrowe Wzgórza - Kaszuby
Wichrowe Wzgórza - Kaszuby © NefrePoszukiwania...
Poszukiwania... © NefreWichrowe Wzgórza - Kaszuby
Jastrzębia Góra- Kaszuby © NefreWidok z jastrzębiej Góry - Kaszuby
Widok z Jastrzębiej Góry - Kaszuby © NefreKaszubskie szlaki
Kaszubskie szlaki © NefreKaszubskie kurhany - Cmentarzysko Uniradze Przewóz
Kaszubskie kurhany - Cmentarzysko Uniradze Przewóz © NefreKaszubskie kurhany - Cmentarzysko Uniradze Przewóz