GONIĄDZ - RZĘDZIANY - PODLASIE DZIEŃ TRZECI

Piątek, 17 sierpnia 2018 · dodano: 28.08.2018 | Komentarze 4

Z uśmiechem na twarzy żegnamy schronisko młodzieżowe w Goniądzu, gdzie mieliśmy okazję po raz pierwszy od początku naszej wyprawy porządnie się wyspać.... na obiekcie byliśmy sami, bez żadnych chrapiących, miałczących czy gwiżdżących przez sen lokatorów... - każdy miał swój pokój...koszt noclegu to 28 zł/osobę...
Tematem przewodnim na dzisiejszy dzień to „Biebrzański Park Narodowy”... bilety do niego zakupiliśmy w goniądzkim sklepie „Pysio”... Jazda do Osowca lajtowa z pięknymi widokami na rozlewiska Biebrzy... Pierwszy postój przy twierdzy Osowiec, gdzie chłopacy chcieli zwiedzić obiekt , jednak czas spaceru z opieszałym przewodnikiem był zbyt długi – nie mogliśmy sobie pozwolić na 2-3 godzin postoju.... Wjeżdżamy na Carską Drogę oznakowaną GV....szosą pomiędzy lasami mkniemy przez bardzo długi czas.... zawiało wręcz nudą, decydujemy się wjechać na bagna...tak dla urozmaicenia – oczywiście nie toniemy na nich -jest sucho, spokojnie można było przejechać...., wchodzimy na wieże widokową i wracamy tą samą ścieżką....Droga Carska dla nas się kończy i wjechaliśmy na Podlaski Szlak Bociani..... naszym oczom ukazał się piękny krajobraz – ufff przestrzeń.... super... W Tykocinie zatrzymaliśmy się w Tejszy na obiad, wcześniej obejrzeliśmy zamek i centrum klimatycznego żydowskiego miasteczka... Do mety mamy około 8 km...około 20 meldujemy się na Agroturystyce „ U Żendziana” w Rzędzianach....obiekt malowniczo położony nad rozlewiskiem Narwi.... koszt pokoju 2 osobowego z łazienką gdzie nie było ciepłej wody 40 zł/osobę, pokój wieloosobowy 30 zł / osobę.... Wieczorem zostaliśmy zaproszeni na imprezę urodzinową z „Duchem Biebrzy”....: przez samych gospodarzy)))) Super dzień....i jeszcze fajniejszy wieczór...

Schronisko Młodzieżowe w Goniądzu
Schronisko Młodzieżowe w Goniądzu © NefreGoniądz
Goniądz © NefreBiebrzański Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy © NefreBiebrzański Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy © NefreTwierdza Osowiec
Twierdza Osowiec © NefreBiebrzański Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy © NefreDroga Carska- Biebrzański Park Narodowy
Droga Carska- Biebrzański Park Narodowy © NefreDroga Carska- Biebrzański Park Narodowy
Droga Carska- Biebrzański Park Narodowy © NefreUroczysko Barwik-  Biebrzański Park Narodowy
Uroczysko Barwik- Biebrzański Park Narodowy © NefreUroczysko Barwik-  Biebrzański Park Narodowy
Uroczysko Barwik- Biebrzański Park Narodowy © NefreMOR Bagno Ławki
MOR Bagno Ławki © NefreNa bagnach - Podlasie
Na bagnach - Podlasie © NefreBiebrzański Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy © NefreW tle Narew