V RAJD KOCIEWSKO - POWIŚLAŃSKI - DZIEŃ DRUGI

Niedziela, 21 lipca 2019 · dodano: 29.07.2019 | Komentarze 0

Zanim zdążyłam usnąć, trzeba było już wstawać..., obudziło mnie klekotanie boćków i padający deszcz...., już myślałam, że start się przeciągnie..., ale deszczowe chmury odeszły i w porę zdążyliśmy zwinąć nasze obozowisko.....Ruszyliśmy powiślańskimi szlakami w drogę powrotną, pierwszy postój zaplanowany był nad jeziorem z Orkuszu...., potem już cały czas jazda...asfaltami, szutrami oraz lasami z piaszczystymi duktami..., aż do miejscowości Tychnowy, gdzie czekały na nas przepyszne swojskie ciacha i kawa...Przed Janowem pożegnaliśmy cześć naszej ekipy, która do Tczewa wracała z sakwami na kołach...Przed mostem dołączyła do nas Gosia..., tak jak obiecała dzień wcześniej przyjechała na rowerze, aby nam potowarzyszyć..., przynajmniej mogłyśmy jeszcze trochę pogadać na żywo...:))) W Rakowcu czekał na nas poczęstunek w postaci żurku...., jeszcze kawałek mamy do mety a u mnie odezwało się zmęczenie...., po prostu już mi się nie chciało jechać....hihi...tak czasami bywa. W towarzystwie Wieśka i Gosi skracamy sobie ostatni kawałek rajdu i jedziemy główną do Piaseczna.... , na mecie pakowanie rowerów do auta... i jazda do domu... Dziękujemy organizatorowi oraz Rowerzystom za fajnie spędzone dwa dni... Do miłego zobaczenia na szlakach...:))))

Zdjęcie uczestników rajdu przed szkołą w Rodowie