DO PRZYWIDZA

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 17.07.2012 | Komentarze 11

W niedzielne przedpołudnie w towarzystwie Darka i Tomka wybraliśmy się do Przywidza. Głównym celem tej wycieczki było przejechanie żółtego szlaku „Piekła” między Gromadzinem, Piekłem Górnym i Piekłem Dolnym. Między tymi miejscowościami znajdują się stare cmentarzyska kurhanowe. Niestety brak oznakowania, jakiejkolwiek tablicy z informacją o tym miejscu, po raz drugi nie pozwolił nam na zwiedzenie tych miejsc, a szkoda nam było czasu na błądzenie po lesie….. Standardowo udaliśmy się nad Jezioro Przywidzkie, gdzie odpoczęliśmy po dosyć długiej jeździe, potem odwiedziliśmy „Ośrodek Zielona Brama”, oraz Park Linowy, w którym planowałam zjechać na „tyrolce”, ale z powodu braku obsługi także te plany zawiodły….. Mimo tego świetnie się bawiliśmy, poniżej kilka fotek z tej wycieczki.
?13425506743277#lat=54.138759072483&lng=18.521405&zoom=11&maptype=mq_map

W drodze na Przywidz © Nefre

Nowy asfalt od Euganowa © Nefre

Przez las do Olszanki © Nefre

Do Olszanki jechaliśmy w czteroosobowym składzie, niestety Tomek musiał wracać wcześniej do domku

Gospodarstwo w Gromadzinie © Nefre

Za chwilę super zjazd…. © Nefre

Buzia uśmiechnięta, ponieważ górka, górka i wkońcu super zjazd do samego Przywidza, jechałam 52 km/h.... trzeba było uważać:)))))

Nad Jeziorem Przywidzkim © Nefre

Chwila relaksu nad jeziorem

Wspólne fotka nad jeziorem, Darek odważył się wykąpać.. brrr mi było zimno na sam widok

„Ośrodek Zielona Brama” w Przywidzu © Nefre

Założony w 1996 roku ośrodek, jest częścią kompleksu turystycznego, w którego skład wchodzą: stadnina koni, pensjonat, restauracja - pierogarnia, hotel*** w budowie (w tle), najdłuższy na Pomorzu Wyciąg Narciarski oraz Park Przygody.

Oczywiście siedząc na "grabiarce do saina" z ub wieku, dostałam głupawki, ponieważ przypomniał mi się incydent ( w zasadzie mój głupi pomysł) z dzieciństwa..... ech...:)))))

Pieszczoch.....:)))), stał samotnie na trawniku...

Park Przygody w Przywidzu © Nefre

W Parku Przygody nie zastaliśmy nikogo z obsługi, więc troszeczkę się powspinaliśmy na tym co było bezpieczne

Park Przygody jest miejscem odpoczynku, zabawy, spędzania wolnego czasu dla całej rodziny.

Ponieważ Darek interesuje się wspinaczką, był w swoim żywiole...

Park Przygody w Przywidzu © Nefre

Kończymy wizytę w Przywidzu © Nefre

Zaopatrzenie w wodę i czas wracać do domu

Przywidz wita © Nefre

My w tym miejscu żegnamy Gminę Przywidz...

Widoczki po drodze do Skarszew © Nefre

Mała awaria © Nefre

Jeszcze kawałeczek do domku…. © Nefre

W tym miejscu rozstaliśmy się z Darkiem, który szybciej pognał do domku. Dziękujemy za wspólną podróż, było sympatycznie...

Nefre
| 09:14 piątek, 20 lipca 2012 | linkuj Dziękuję Funio - za podpowiedz, dzisiaj sobie popdwyższę:))))) Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za miłe słowa:))))
funio
| 05:58 piątek, 20 lipca 2012 | linkuj A ja z innej beczki...wydaje mi się że powinnaś nieco podnieść siodełko w rowerku,szkoda takich ładnych kolan:)
Pozdro
rowerzystka
| 22:19 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj Ciekawa wycieczka. Że też nie było nikogo z obsługi w parku linowym..., w końcu to sezon. Dziwny jest ten świat :)
benasek
| 16:28 środa, 18 lipca 2012 | linkuj Niby osioł... a został wygłaskany!
panther
| 10:48 środa, 18 lipca 2012 | linkuj Gratuluję kolejnej udanej przejażdżki. Zdjęcia, jak zawsze świetne. Pozdrawiam serdecznie
daro
| 09:10 środa, 18 lipca 2012 | linkuj System tyrolki na linie powoli się tworzy, muszę tylko znaleźć odpowiedni teren do zjazdów, następnym razem zrobimy jakąś eskapadę wspinaczkową połączoną z rowerkami.
Jakiś most linowy nad rzeczką, oczywiście zachowując środki bezpieczeństwa i asekuracji, bo to jest najważniejsze, żeby nikomu jakaś krzywda się nie stała. Coś się wymyśli.
Pozdrowienia :)
Kajman
| 06:30 środa, 18 lipca 2012 | linkuj Ciekawa trasa:)
Gratuluję setki i rozwiniętej prędkości:)
misia3
| 06:24 środa, 18 lipca 2012 | linkuj fajna wycieczka :) a i wspinaczkę zaliczyłas Asiu:)) ładne zdjątka no i dystans...superr:)) gratuluję:)) pozdrawiam...
sikorski33
| 04:17 środa, 18 lipca 2012 | linkuj Fajnie się bawiliście:)) Spodobał mi się park przyrody:) Trzeba było zaliczyć górę w odwrotną stronę:)))
Pozdrawiam
Nefre
| 21:02 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj Tuniu, w tej miejscowości zimą jest dużo narciarzy, latem tak sobie.. fakt deszcz nas nie spotkał i całe szczęście...
tunislawa
| 20:56 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj Widać , że cisza , spokój ..turystów jak na lekarstwo ....pogoda też wam dopisała ! Super ! :)