Sierpień, 2012

NAD JEZIORKO- POWRÓT W DESZCZU I BURZY

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 06.08.2012 | Komentarze 8

W niedzielne gorące i parne przedpołudnie postanowiliśmy pojechać ochłodzić się w jeziorku. Najbliższe jezioro w miarę czyste oczywiście to Jezioro Godziszewskie, skierowaliśmy się do Godziszewa. Plaża w tej miejscowości niestety jest bardzo skromna i ludzi było jak na mój gust za dużo. Pojechaliśmy do miejscowości Siwiałka, w drodze powrotnej odwiedzilismy rodzinkę w Godziszewie. Powrót był fatalny bo w ulewie i z burzą na plecach, starsznie się bałam odcinek 18 km pokonałam ze strachu w 30 minut....Nowe doświadczenie...., woda deszczowa, która spływała z kasku jak z rynny ma nawet dobry smak:))))) #lat=54.090946297218&lng=18.6539&zoom=12&maptype=terrain

Dojeżdżamy do plaży w Godziszewie © Nefre

Plaża nad jeziorem w Godziszewie © Nefre

Plaża nad Jeziorem Godziszewskim w Siwiałce © Nefre

W Siwiałce jest bardziej przestrzennie....., woda w jeziorze była ciepła))))

Niebo zaczęło przybierać kolor granatowy, ale potem jakoś przeszło, nie był to dzień na opalanie, ale fajnie było posiedzieć i popływać

Małe, samotne łabędzie na jeziorze © Nefre

Z daleka zauważyłam łabędzią rodzinkę ale bez mamy i taty.... Młode łabędzie przypłynęły do naszej plaży

Małe, samotne łabędzie na jeziorze w Siwiałce © Nefre

Fotka ta nie jest zbliżona zoomem, w takiej odległości stałam od łabędzi, które mnie obserwowały, nawet jednego pogłaskałam:)))))

Wyjazd z Siwiałki © Nefre

JANTAR PLAŻA

Sobota, 4 sierpnia 2012 · dodano: 06.08.2012 | Komentarze 13

Kierunek sobotniej wycieczki był tylko jeden - Jantar plaża, trzeba wykorzystać słoneczną pogodę dopóki można. W towarzystwie Marka i Darka pojechaliśmy na Mierzeję Wiślaną, ruch aut w tamtym kierunku był bardzo duży, wiadomo szczyt wakacji...., ale wariacje kierowców to też szczyt... ehhhh. Dzień spędzony na plażowaniu i kąpieli w ciepłym Bałtyku. Wakacyjny dzień w fajnym towarzystwie, pełen relaksu, słońca TO JEST TO...!!! Poniżej mapka oraz krótka fotorelacja

Wyjeżdżamy z Tczewa © Nefre

• Sprzęt HORIZON

PO PRACY

Czwartek, 2 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj Wiesiek pojechał do pracy rowerem, po pracy był umówiony z Przemkiem na krótki wypadzik za miasto.Fotek nikt nie robił...

PO TCZEWIE

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 12

Rowerowy spacer po naszym mieście.....najpierw pojechaliśmy na wymianę linki w Wieśka rowerze, następnie sprawdziliśmy czy działa Wi-Fi na starówce (oczywiście działa), potem kółeczko po mieście

Stare Miasto - Tczew © Nefre

Grafitti na tczewskich budynkach © Nefre

Lokomotywa TKH 49 na tczewskim dworcu © Nefre

Lokomotywę TKH 49, stojącą na peronie w Tczewie, wyprodukowano w Fabryce Lokomotyw w Chrzanowie w 1962 roku na podstawie zachowanej z okresu międzywojennego dokumentacji parowozu T2A Ferrun 29. W 2002 roku na 150-lecie kolei w Tczewie, między innymi dzięki staraniom emerytowanego kolejarza i tczewskiego fotografa - Stanisława Zaczyńskiego, TKH 49 stanęła na jednym z peronów tczewskiego dworca. W ciągu 10 lat warunki atmosferycznej sprawiły, że pojazd wymagał odświeżenia, teraz parowóz poddano liftingowi - na 160-tą rocznicę historii kolei żelaznej w naszym mieście ciuchcię odmalowano.