SPORTY ZIMOWE

• Temperatura -12.0°C

NARTY PRZYWIDZ

Środa, 6 stycznia 2016 · dodano: 08.01.2016 | Komentarze 5

Plany na wolną środę były oczywiście rowerowe, ale ze względu na minusową temperaturę zrezygnowaliśmy z jazdy na dwóch kołach….. i pojechaliśmy poszusować po najdłuższym stoku na Pomorzu, który znajduje się w Przywidzu…. Pogoda przepiękna…., ale…. ,żeby załadować karnet czekałam w kolejce 30 minut (tylko jedna kasa czynna)…., żeby wjechać orczykiem do góry następna kolejka…., tym razem zmarzłam….. Potem do nas dołączył mój kuzyn z żoną…, a w karczmie spotkałam się z naszym Rowerzystą Andrzejem, który mieszka niedaleko stoku….. Ogólnie dzień fajnie spędzony…

Narty w Przywidzu
Narty w Przywidzu © NefreNarty w Przywidzu
Narty w Przywidzu © Nefre
Kategoria SPORTY ZIMOWE

• Temperatura -8.0°C

NARTY WIEŻYCA - KOSZAŁKOWO

Niedziela, 3 stycznia 2016 · dodano: 03.01.2016 | Komentarze 5

Dzisiaj- otwarcie sezonu narciarskiego..... Ponieważ Wiesiek dzisiaj odpoczywał ja wraz z moim kuzynem Tomkiem i jego żonką wybraliśmy się na stok Wieżyca- Koszałkowo.... Do naszej ekipy dołączył jeszcze Leszek...a Mirka zjeżdżała na Kotlince.... Chociaż nie ma prawdziwego śniegu, stok był należycie przygotowany i można było podszlifować swoje umiejętności narciarskie..... Zjeżdżając z daleka wypatrzyłam jakiegoś rowerzystę, deski skierowałam w jego stronę, okazało się, że to nasz kolega Sebastian z Goręczyna, który wiedział z FB gdzie się wybieramy....- miło było się spotkać....:))) Dodam jeszcze, że pogoda była wyśmienita.... i przyznam się, że dwa razy zaliczyłam glebę – ten drugi to był poważniejszy.....i gdyby nie kask..., do domu wróciłabym z rozwaloną głową..:(((

Narty – Wieżyca -Koszałkowo
Narty – Wieżyca -Koszałkowo © NefreNarty – Wieżyca -Koszałkowo
Narty – Wieżyca -Koszałkowo © Nefre

Narty – Wieżyca -Koszałkowo Spotkanie z Sebastianem © Nefre

• Temperatura -2.0°C

WIEŻYCA KOTLINKA

Sobota, 7 lutego 2015 · dodano: 07.02.2015 | Komentarze 3

W tygodniu umówiłam się z Mirką na wspólny narciarski wyjazd do Wieżycy Kotlinka. W 6 osobowym składzie pojechaliśmy poszusować po kaszubskim stoku. Okolica piękna, zima w pełnej krasie, warunki na stoku fantastyczne, tylko silny wiatr przeszkadzał w zjazdach. Dziękuje wszystkim za mile spędzony czas....

Ja na nartach- Wieżyca Kotlinka

• Temperatura -9.0°C

NARTY W PRZYWIDZU

Niedziela, 26 stycznia 2014 · dodano: 02.02.2014 | Komentarze 11

Po wczorajszym treningu poranne „to get up” było bardzo ciężkie, tym bardziej, że odczuwałam mięśnie o których wcześniej nie miałam pojęcia…. że w ogóle takowe mam :)))) No ale jak tu nie dać rady wstać, kiedy na niedzielę był plan ustalony już dawno i trzeba go zrealizować. Dzisiaj w rodzinnym gronie pojechaliśmy celebrować urodziny Wieśka na stok do Przywidza, było odjazdowo. Co prawda nasze okoliczne stoki to nie Alpy czy Sierra Nevada, i szczerze powiem, że jestem trochę znudzona tymi górkami, ponieważ brakuje mi trudniejszych tras....., ale dzisiaj liczył się ruch na świeżym powietrzu i rodzinna atmosfera.

Narciarski dzień

Panorama zimowego Przywidza © Nefre

Budka z oscypkami w Przywidzu
Budka z oscypkami w Przywidzu © Nefre
Moja rodzinka na stoku w Przywidzu
Moja rodzinka na stoku w Przywidzu © Nefre

• Temperatura -14.0°C

RACZKOWANIE NA BIEGÓWKACH

Sobota, 25 stycznia 2014 · dodano: 02.02.2014 | Komentarze 4

W tą słoneczną zimową sobotę wybraliśmy się na pierwszy w życiu trening nart biegowych. Chcieliśmy poznać nieco techniki jazdy, aby sprawdzić czy ten sport będzie nam pasował. Na zbiórkę przybyło sporo osób w różnym wieku, wspólnie ćwiczyliśmy podstawowy ślizg. Narty biegowe dają swobodę jeżdżenia wszędzie, nie tylko w górach. W naszej okolicy jest również sporo pięknych terenów, na których samemu można wytyczyć sobie trasy narciarstwa biegowego. Zaletą biegówek jest też to, że są one bardzo mało urazowym sportem, mało obciążają stawy. Może go uprawiać każdy, niezależnie od wieku. Bardzo dobrze wpływają na kondycję. Na drugi dzień miałam zakwasy w miejscach, gdzie wcześniej nigdy nie występowały….. Trening odbył się w Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej a prowadzącym był doświadczony instruktor AZS. Stwierdzam, że ta dyscyplina wymaga dobrej kondycji, jest dla mnie nowym wyzwaniem i nie ukrywam, że rozglądam się za sprzętem. Po tym krótkim treningu  jeszcze bardziej chylę czoła Justynie Kowalczyk za jej ciężką pracę. Może za miesiąc wezmę udział w Zimowych Szlakach Szwecji. Dziękujemy organizatorom za zorganizowanie  treningu.