NIEDZIELNA WYCIECZKA

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 11.02.2014 | Komentarze 5

W tak piękny niedzielny dzień postanowiłam zrobić sobie krótką wycieczkę po okolicy. Na początku obrałam trasę asfaltową jadąc z Tczewa w kierunku Marianki a potem Boroszewa, kiedy zajechałam do miejscowości Wędkowy coś mnie pokusiło żeby skręcić do lasu. W lesie widoczki były przepiękne, jednak komfort jazdy nie był już taki fajny, dwa razy rower wyślizgnął mi się, ale na szczęście nie zaliczyłam gleby. Kiedy dojeżdżałam do końca trasy leśnej ze Zwierzynka do Lubiszewa spotkałam Rowerzystkę Gośkę, która wraz ze swoją córką Dominiką rozpoczynała leśna jazdę „figurową”. Odradziłam dziewczynom dalszą kontynuację jazdy po lodzie i ujeżdżonym śniegu, ponieważ było to niebezpieczne. Dziewczyny pojechały ze mną w kierunku Tczewa i odprowadziły mnie prawie pod sam blok (dziękuję Dziewczyny, było sympatycznie…. i wesolutko))). Dzisiejszy dzień rowerowy zaliczam do udanych. Dzisiaj bez mapki, ponieważ zapomniałam zabrać Endomondo.

Jeszcze jedno…….

Wczoraj po raz pierwszy odwiedziłam Sklep Rowerowy Żuchliński, który mieści się w Gdyni. Już wcześniej słyszałam od naszych Rowerzystów, że jest to sklep z prawdziwego zdarzenia a przede wszystkim obsługa jest na medal. Postanowiłam sprawdzić to sama i potwierdzam opinię moich kolegów i koleżanek – sklep super, obsługa też, nie czułam się jak niedouczony intruz, tylko jak szanowana klientka. Oczywiście zakupiłam kilka rzeczy (po to też przyjechałam), przede wszystkim nowe buty na rower Scott Trail przystosowane do zwykłej jazdy i do SPD. Jak już były buty, no to kupiłam pedały SPD Shimano PD-M520 i do tego nakładki, w razie jakby coś mi nie szło. Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest nowy dzwonek, ponieważ mój się rozsypał. Trochę zaszalałam, ale można tak powiedzieć, że są to zakupy urodzinowe…))) Takim sposobem moi drodzy wiosną zacznę swoją przygodę z SPD, wiem, że pewnie zaliczę glebę nie raz…. ale cóż, jak nie spadnę to się nie nauczę.

Droga rowerowa

Jezioro w Młynkach
Jezioro w Młynkach © Nefre

Z Rowerzystką Gośką - photo by Dominika
Spotkanie w lesie z Rowerzystką Gośką i jej córką Dominiką - photo by Dominika © Nefre

Kategoria REKREACJA, SAMOTNIE

arturbike
| 20:11 poniedziałek, 17 marca 2014 | linkuj Nie ma takiego co by w SPD''ach gleby nie zaliczył :-)
sastre19
| 19:29 sobota, 22 lutego 2014 | linkuj Nie będzie tak źle. Jeżdżę w tym od 2 lat i jeszcze się przez spd nie wywaliłem choć parę razy było blisko. Za to średnia prędkość na pewno wzrośnie ;)
mklos
| 16:00 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Fajna wycieczka i super fotki.
Co do SPD jeżeli będziesz miała problem z wypinaniem możesz kupić bloki SM-SH56 które wypinają się o wiele łatwiej. Sam to przerabiałem.
Monica
| 19:38 środa, 12 lutego 2014 | linkuj Bardzo ładne zdjęcia z wyjazdu, szczególnie te zimowo-wiosenne pola mi się podobają.
daro
| 16:23 środa, 12 lutego 2014 | linkuj A więc Aśka szalejesz w wakacje na SPD-kach:) No cóż, trzeba spróbować wszystkiego, Ja jakoś nie mam przekonania do tych cudeniek, jedno jest pewne, wyrobisz mięśnie w nogach których do tej pory nie używałaś tak intensywnie, technika podciągania wykorzystuje prawie w 100% możliwości tych mięśni:) Ja pozostaję przy standardzie, ale Tobie Życzę powodzenia i jak najmniej w "Lecie" przyziemień na SPD. Przyzwyczaisz się i do tego też. Pozdrowienia:) Daro