LAS SOBOWIDZKI

Niedziela, 18 maja 2014 · dodano: 20.05.2014 | Komentarze 8

Po dłuższej przerwie w jeżdżeniu, Wiesiek był gotowy dzisiaj na krótką trasę po okolicy. Zaproponowałam rozlewisko w Szczerbięcinie, trasa fajna i na powrót też miałam w planach trasę, którą jeszcze nie jechaliśmy. No ale…… przed Szczerbięcinem postanowiliśmy skręcić do lasu w kierunku Sobowidza i trochę po nim pojeździć. Przyznam, że nie znam zbytnio tego terenu i raczej przez rowerzystów jest on mało uczęszczany. Kiedy wyjechaliśmy z lasu, długo skanowałam teren zanim się zorientowałam gdzie jesteśmy)))), nad same rozlewisko musieliśmy jeszcze troszeczkę pokręcić. Nad rozlewiskiem coś się dzieje, chyba zrobią jakiś pomost, bo gruz już nawieźli i uformowali, krzaki dookoła wycieli. Nad wodą obserwowaliśmy życie perkozów, potem zaczęło grzmieć i padać. Powrót do domu w deszczu, na wysokości Szpęgawy spotkaliśmy Rowerzystę Jurka, a na bulwarze nadwiślańskim Rowerzystkę Elę, która wracała z Sadlinek. Dzień mile spędzony…