avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nefre z miasteczka Tczew. Mam przejechane 70010.60 kilometrów w tym 12731.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl

XVIII RAJD KOCIEWSKO BOROWIACKI-DZIEŃ PIERWSZY

Sobota, 8 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 3

Ponad siedemdziesiąt osób wzięło udział w XVIII Rajdzie Kociewsko - Borowiackim. Na rowerową zbiórkę do Starogardu Gd. udaliśmy się na kołach...., po drodze dogonili nas rowerzyści z Malborka. Punktualnie o 10.30 po wspólnej zbiorowej fotce ruszyliśmy na nasze kociewskie szlaki, które nie wszędzie są łatwe do przejechania, wysoka temperatura dawała wszystkim w kość, a po drodze niestety tylko jedno jeziorko, gdzie mogliśmy się schłodzić. Nie obyło się bez przygody po drodze- zaginęły Kaśka i Patrycja...., próba nawigowania przez telefon nie wszyła......, dzięki Łukaszowi, który miał Endo na żywo mogliśmy wyśledzić lokalizację naszych zgub..., do których od razu wystartował nasz kolega Artur..... Reszta uczestników skierowała koła w kierunku Pelplina, jazda lasami po zapiaszczonych drogach okazała się dosyć trudna...., a w jednym przypadku nawet niebezpieczna, kiedy jeden z kolegów fiknął przez kierownicę..., ale na szczęście upadek oprócz kilku otwarć nie okazał się groźny....W pelplińskiej szkole poczęstowano nas gorącym krupnikiem.... Dalej jechaliśmy  w kierunku Morzeszczyna, który był naszym punktem docelowym, ponieważ w tutejszej szkole mieliśmy nocleg. My i paru naszych znajomych zabraliśmy ze sobą namioty i nasze obozowisko rozbiliśmy na szkolnym boisku..... Wieczorkiem zapłonęło ognisko,  ponieważ rajd osiągnął pełnoletność, nie obyło się bez szampana, wspomnień, życzeń oraz upominków dla organizatorów...., potem przy akompaniamencie gitary bawiliśmy się do późnych godzin wieczornych..... Pierwszy dzień i wieczór spędziliśmy bardzo sympatycznie.....:)))

MAPA-TCZEW-STAROGARD-ZDUNY-PELPLIN-MORZESZCZYN

XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki© Nefre

Kurtyna wodna na starogardzkim rynku.....

XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki -Ciecholewy© Nefre
XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki -nad Jeziorem Zduńskim© Nefre
XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki -Pelplin© Nefre
XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki-fotka pod katedrą© Nefre
XVIII Rajd Kociewsko Borowiacki© Nefre

Kurtyna wodna na terenie szkoły - chłopacy mieli radochę...

Oglądamy "Paszporty Pielgrzyma" , które są własnością Basi i Andrzeja... Przepiękna pamiątka...:))