avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nefre z miasteczka Tczew. Mam przejechane 70010.60 kilometrów w tym 12731.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl

XVIII RAJD KOCIEWSKO BOROWIACKI-DZIEŃ DRUGI

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 3

Niedzielny poranek przywitał nas burzą i deszczem, przez co powietrze nieco się orzeźwiło..... , to dobrze będzie się lepiej jechało.....Noc przespana na karimacie nie należała do najprzyjemniejszych, wolę jednak jak jest podłoże bardziej miękkie...:))))Na miejsce dzisiejszego startu przyjechał Misiek z Halinką (jak fajnie że możemy się spotkać, pogadać i razem pojeździć),  około 10 ruszamy na szlak w kierunku Skórcza, gdzie czeka na nas śniadanie... Potem to już szorujemy oponami po kociewskich  bezdrożach, jazda raz jest bardziej płynna raz utykamy w piachu..... Szlak Opata Wernera w jednym miejscu jest źle oznakowany, część rowerzystów nie zauważa wyblakłej strzałki i pojechała prosto, przez co się troszeczkę pogubiliśmy.....W Kolinczu czekał na nas żurek przygotowany przez tutejsze KGW....na tym etapie wycieczki żegnamy wszystkich i nasza ekipa w towarzystwie jeszcze dwóch Rowerzystów z Elbląga rusza w kierunku Tczewa..... Na domowej kanapie ląduję około 18......:))) Dziękuję organizatorom za wspaniałą imprezę, oraz wszystkim uczestnikom za mile spędzone dwa dni na kociewskich szlakach......

MAPA-MORZESZCZYN-SKÓRCZ-CZARNYLAS-KOLINCZ-TCZEW

XVIII Rajd Kociewsko - Borowiacki -gotowi do odjazdu© Nefre

XVIII Rajd Kociewsko - Borowiacki © Nefre

XVIII Rajd Kociewsko - Borowiacki-Skórcz © NefreXVII Rajd Kociewsko - Borowiacki