avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nefre z miasteczka Tczew. Mam przejechane 70010.60 kilometrów w tym 12731.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl

XII ZIMOWY RAJD POMORSKI PTTK- STOLEMY 2017

Piątek, 17 lutego 2017 · dodano: 21.02.2017 | Komentarze 1

Po raz drugi wzięliśmy udział w trzydniowej imprezie sportowej o nazwie "Stolemy 2017" organizowanej już po raz dwunasty przez gdański PTTK. Organizatorzy przygotowali dla uczestników trasy piesze krótko i długodystansowe, trasy rowerowe, kajakowe oraz trasy na orientacje, w programie były również zaplanowane trasy narciarskie, ale z uwagi na brak uczestników została ona odwołana, na niedzielę przygotowano zwiedzanie Pelplina (Katedra, Muzeum Diecezjalne, Stare Miasto - osobiście nie braliśmy udziału, ponieważ kilka razy odwiedzaliśmy te miejsca). Celem rajdu jest propagowanie czynnego wypoczynku, promocja turystyczna miast i gmin województwa pomorskiego, spotkanie miłośników wielu różnych dyscyplin turystyki oraz wymiana doświadczeń związanych z podróżowaniem. Ponieważ nie mogłam sobie pozwolić na wolny piątek, na Stolemy dojechaliśmy po pracy..... około 18 zameldowaliśmy się na bazie. Wieczór rozpoczęliśmy od integracji.....i małej imprezki.... Sobota oczywiście rowerowa na całego...., ale o tym w poniższej relacji.... Przez te trzy dni przejechałam 111,07 km.... poznałam fantastyczne nowe osoby... i miałam okazję zobaczyć się ze znajomymi.... Weekend zaliczam do fantastycznych... Dziękuję organizatorom oraz uczestnikom za mile spędzony czas.....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórka

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórka © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ustalanie trasy
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ustalanie trasy © Nefre

Ostatnie poprawki trasy.....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk © Nefre

Od lewej, Basia, Denis, ja i Ania... nie ma to jak wyśmienite humory....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- sobotnia zbiórk © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ruszamy na trasę
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ruszamy na trasę © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ruszamy na trasę
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- ruszamy na trasę © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- zimowe kociewskie widoki
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017- zimowe kociewskie widoki © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-postój © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-postój
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-postój © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-kociewskie krajobrazy
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-kociewskie krajobrazy © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-wszyscy uczestnicy rowerowej wycieczki
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-wszyscy uczestnicy rowerowej wycieczki © Nefre

30 osobowa grupa.... jak na zimę to całkiem nieźle....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie © Nefre

W oczekiwaniu na przewodnika....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Zamek w Gniewie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-w oczekiwani na grupę
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-w oczekiwani na grupę © Nefre

Ponieważ wiele osób z nas zwiedzanie gniewskiego zamku z przewodnikiem ma już za sobą..., czekamy na grupę przy kawie...

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-poczęstunek w hotelowej restauracji © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-przygotowanie do odjazdu
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-przygotowanie do odjazdu © Nefre

Na tym etapie grupa dzieli się na dwie.... ponieważ nasi nowi znajomi mają w planach odwiedzić Grodzisko Owidz, postanawiamy im potowarzyszyć, pokazać dodatkowo kilka fajnych miejsc na trasie i tym samym zwiększamy dystans wycieczki.....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-kierunek Morzeszczyn
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-kierunek Morzeszczyn © Nefre

Wybieramy tylko asfalty.... jest bezpieczniej i jeździ się szybko....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-duże biurko w Morzeszczynie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-duże biurko w Morzeszczynie © Nefre

Pierwsza atrakcji - mega biuro stojące w Morzeszczynie....

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-rowerzyści na trasie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-postój w Jabłowie
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-postój w Jabłowie © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Grodzisko Owidz
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Grodzisko Owidz © Nefre

Cel wycieczki osiągnięty- Grodzisko Owidz

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Grodzisko Owidz
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-Grodzisko Owidz © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-elektrownia w Kolinczu
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-elektrownia w Kolinczu © Nefre

Trzecią atrakcją była czynna elektrownia wodna Kolincz na rzece Wierzyca

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-elektrownia w Kolinczu
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-elektrownia w Kolinczu © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-powrót do Pelplina
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-powrót do Pelplina © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-obiadokolacja
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-obiadokolacja © NefreXII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-ognisko
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-ognisko © Nefre

Dla chętnych ognisko, kiełbaski,  gitara, szanty.....,  z katedrą w tle...

XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-niedzielne zakończenie imprezy
XII Zimowy Rajd Pomorski PTTK - Stolemy 2017-niedzielne zakończenie imprezy © Nefre

Po niedzielnym zwiedzaniu Pelplina.... około południa uroczyste zakończenie imprezy, wręczenie nagród i dyplomów.... Z naszej rowerowej grupy dyplomy otrzymali  Basia (za wytrwałość na trasie rowerowej) i Denis (za zajęcie II miejsca w grze miejskiej oraz za jedynego uczestnika spoza Polski).