avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nefre z miasteczka Tczew. Mam przejechane 70010.60 kilometrów w tym 12731.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl

• Kalorie 2000kcal

KIERUNEK OSTRZYCE

Piątek, 23 lipca 2021 · dodano: 27.07.2021 | Komentarze 0

Nadszedł kolejny fantastyczny słoneczny weekend, bierzemy jeden dzień urlopu i mamy pełne trzy dni wolnego..., tym razem jedziemy na  imprezę "Kajakowo-Rowerowo", gdzie czeka nas impreza integracyjna,  15 km kajaczkiem po rzece Raduna oraz przejazd rowewrem po kaszubskich szlakach. W piątkowy poranek wyruszyłam samotnie rowerem z Tczewa w stronę Ostrzyc, reszta załogi miała dojechać autami...., co oczywiście uczynili....:))) Ja natomiast powłóczyłam się po Kaszubach testując aplikację mapy.cz....:))) Tereny urocze w większości już przeze mnie przejechane....., nie wiem tylko o co chodzi miejscowym z tymi tabliczkami na gminnych drogach "teren prywatny", ogrodził się jeden sznurkami, że powiesić się można....brrr... Ogólnie trasa sympatyczna....

Ełganowo

Ostrzyce © NefrePrzygoda zaczyna się w Ostrzycach
Przygoda zaczyna się w Ostrzycach © NefreOstrzyce - nasza miejscówka
Ostrzyce - nasza miejscówka © Nefre

Nasza miejscówka na weekend "U Hani " w Ostrzycach, super lokalizacja, piękny teren nad rzeką Radunia, ładne czyste pokoje.....ale... jest jedno ale...właściciele mogliby być nieco milsi i bardziej otwarci dla turystów.... :(((