• Sprzęt Czarny Łabędź

DWORY I PAŁACE- CZĘŚĆ III

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 4

Pogoda w dniu dzisiejszym była idealna na rowerowe szaleństwo, postanowiliśmy pozwiedzać dworki i pałacyki w okolicy - dzisiaj nic mnie nie powaliło na kolana - nic szczególnego nie zobaczyliśmy, ale wycieczka udana:))) Ze smutkiem stwierdzam, że odleciały bociany:((( gniazda są puste, dzisiaj widziałam tylko dwa żurawie - szkoda, że lato odchodzi dużymi krokami:((

Po drodze.... © Nefre

Dwór w Kaczkach (prawdopodobnie w całej Polsce są tylko trzy takie same dworki) © Nefre

Ceglany kościół parafialny p.w. Wniebowzięcia N.M.P. w Trąbkach Wielkich. © Nefre

Ogród w sanktuarium Maryjnym w Trąbkach Wielkich. © Nefre

W centrum Trąbek Wielkich znajdował się kiedyś XVIII-wieczny zespół dworsko-parkowy - obecny właściciel buduje nowy dwór na ruinach starego. © Nefre

Żurawie.... © Nefre

Mirowo- kiedyś stał tuataj również dwór - obecnie pozostała brama wjazdowa i bardzo zarośnięty zaniedbany park. © Nefre

Stare budynki..- Gołębiewo Średnie © Nefre

Gołębiewo Średnie- budynek dawnej gorzelni w zespole dworsko-folwarcznym druga połowa XIX w. © Nefre

Niestety dworku w Gołębiewie Średnim nie uwieczniłam na fotografi- ponieważ nie było go widać z ulicy - (posesja porywatna).

Gołębiewko- pałac Steffensów, klasycystyczny, zbudowany w 2. poł. XIX w. © Nefre