avatar Ten blog rowerowy prowadzi Nefre z miasteczka Tczew. Mam przejechane 70030.84 kilometrów w tym 12731.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 14.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl

SAMOTNIE

PO LESIE

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 03.11.2013 | Komentarze 3

Dzisiaj powinnam siedzieć w pracy, ale z powodu modernizacji linii energetycznej, prądu nie miało być do godziny 14. W związku zaistniałą sytuacją, postanowiłam rano najpierw pozałatwiać swoje sprawy na rowerze i potem pojechać sobie do lasu. Głównym celem mojej wycieczki było wypróbowanie nowego aparatu w terenie przy pięknej pogodzie. Doliczając dzisiejszą wycieczkę przekraczam w tym roku 5000 km, co jest moim rowerowym rekordem….. Po krótkiej wycieczce pojechałam do pracy na godzinę 14 i ku mojemu zaskoczeniu prąd był….. , z doświadczenia już wiem, że zawsze wszelkie prace modernizacyjne się lubią przeciągać w czasie….. Co do fotek, aparatu muszę się nauczyć, ale to fajne zajęcie….:)))

WIECZORKIEM

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 7

Sobotnie plany były całkiem inne, ale cóż deszcz pokrzyżował nam plany. Zrezygnowaliśmy z wycieczki do Sobieszewa…. Wieczorkiem objechałam sobie nasze miasto porobiłam kilka nocnych fotek naszego miasta (żeby nie było, że nie ma zdjęć)))). Wieczór bardzo ciepły jak na koniec października.

Urząd Miasta w Tczewie © Nefre

Most na Wiśle w Tczewie © Nefre

Plac Hallera w Tczewie © Nefre

Ulica Dąbrowskiego w Tczewie © Nefre

Galeria Kociewska w Tczewie © Nefre

WIECZOREM.....

Czwartek, 24 października 2013 · dodano: 25.10.2013 | Komentarze 2

Krótki wyjazd po pracy....

WIECZOREM

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 05.10.2013 | Komentarze 0

Wieczorem odebrałam rower z serwisu, przed moim wyjazdem musi być wszystko ok., chociaż i tak czeka mnie wymiana łańcucha i czegoś tam jeszcze….:)))) Dzisiaj samotnie pędzikiem po Tczewie, w celu sprawdzenia sprawności mojego pojazdu…. Wszystko jest ok…. oprócz tego, że jest zimno…..
Kategoria SAMOTNIE

NOWE POLNE DROGI

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 4

Późnym popołudniem wybrałam się samotnie na krótką przejażdżkę po okolicy. Jechałam przez Lubiszewo, Śliwiny potem skierowałam się drogą, którą juz dawno nie jechałam w kierunku Gniszewa. Kiedy dojechałam do DK22 stwierdziłam, że nie pojadę na Tczew tylko prosto, ponieważ tamtędy jeszcze nie jechałam. Chciałam odkryć nowe boczne drogi, chociaż trochę się bałam, bo byłam sama, ale ciekawość wygrała….. Udało się - mam nową trasę, zabiorę na nią kiedyś moich Rowerzystów lub Rowerzystki …Jeden minus nie zabrałam aparatu, zdjęcia z komórki takie sobie, więc nie ma się czym chwalić… Wieczór zakończony lodami w Mc Donald’s.W drodze powrotnej chiałam jeszcze umyć rower na myjce, ale automat zjadł mi ostatnią złotówkę.......powrót do domu około 22.30

W miejscowości Gniszewo © Nefre

Polna droga © Nefre

Niedaleko miejscowości Wielgłowy © Nefre

ROWEROWE ŚRODY DLA KOBIET

Środa, 22 maja 2013 · dodano: 22.05.2013 | Komentarze 5

Dzisiaj miało odbyć się spotkanie rowerowe dla kobiet, ale przed godziną 18 zaczęło grzmieć spadł deszcz i znacznie się ochłodziło, wiadomo było, że nikt nie przyjedzie na rower. Ja, co prawda wyjechałam sobie w mżawce dookoła osiedla i dalej przez nasze miasto zajechałam nad Wisłę następnie pojechałam odebrać paczkę z paczkomatu, ponieważ dzisiaj przysłali mi moją nową lampkę przednią do roweru firmy Sigma.

PRZED SNEM

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 6

Około 19.30 postanowiłam pojeździć na rowerze. Wybrałam się ścieżką rowerową w stronę Lubiszewa, potem na Śliwiny i do Tczewa. Cudowny ciepły wieczór, zapach bzu, godowy świergot ptaków w końcu uzmysłowił mi, że to maj, prawdziwy maj….. Wieczór zakończony wizytą u rodziców, było wesoło i sypmatycznie....))))

Zachód słońca © Nefre

Niesamowity widok, przez chwilę stałam i gapiłam się w niebo...

Lubiszewo z innej strony © Nefre

Na wsi © Nefre

Rzepakowe pola © Nefre

PÓŹNYM POPOŁUDNIEM....

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 2

Późnym popołudniem wybrałam się w stronę Lubiszewa, gdzie spotkałam Anię (Foxy), która wracała z pracy. Ania zaprosiła mnie na herbatę, siedziałyśmy przed domem wsłuchiwałyśmy się w ptasie śpiewy i gadałyśmy.....

Następnie wieczorkiem zrobiłam rundeczkę dookoła naszego miasta, dzisiaj jeździło bardzo wielu rowerzystów wiekszość bez oświetlenia....
Wieczór dzisiaj był bardzo ciepły..., aż miło się jeździło...
Dzisiaj bez fotek

WIOSENNY SPACER......

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 06.04.2013 | Komentarze 8

Dzisiaj wybrałam się na samotny rejs moim jednośladem po okolicznych miejscowościach i lasach. Sobota przywitała mnie słońcem i zimnym północnym wiatrem, który na otwartym terenie dawał w kość. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam w lesie na rowerze, postanowiłam sprawdzić stan leśnych dróg, niestety w lesie jest różnie, bardziej nasłonecznione tereny są suche, natomiast te zacienione dalej są pokryte śniegową kołderką…., jechałam również błotnistą drogą, na której moje nowe oponki sprawdziły się znakomicie. Kiedy dojechałam do Zwierzynka, postanowiłam jechać już tylko asfaltem, ponieważ rower i ja wyglądaliśmy jak po rajdzie MTB…..))))))Dłuższy przystanek zrobiłam sobie w zacisznym miejscu nad Jeziorem Damaszka, gdzie mogłam się trochę powygrzewać na słoneczku. W drodze powrotnej spotkałam trzy wrzeszczące żurawie, które chyba były w szoku chodząc po polu okrytym zimnym śniegiem….
Co prawda wiosny nie widziałam, ale dzisiejsza jazda w samotności dodała mi dużo pozytywnej energii, radości i pełen reset …))))
Poniżej mapka i kilka fotek….

#lat=54.074073992654&lng=18.713214999999&zoom=12&maptype=ts_terrain

Kategoria SAMOTNIE, REKREACJA

DOOKOŁA MIASTA

Wtorek, 2 kwietnia 2013 · dodano: 02.04.2013 | Komentarze 2

W końcu słoneczny dzień.... dzisiaj testowałam rower, który zakupiła moja mama:)))) Potem odwiedziłam rodziców, następnie moją koleżankę, po prostu dzień wagarowiczki:))))))) Zdjęć brak...