PIERWSZA SETKA

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 07.01.2014 | Komentarze 15

W świąteczny poniedziałek w sześcioosobowym składzie - Marek, Jarek, Damian, Darek, Wiesiek i ja wybraliśmy się do nadmorskiej miejscowości Jantar. Poranna jazda była rewelacyjna, zero wiatru, cisza i spokój na drodze (dzień wolny, więc chyba jeszcze wszyscy spali). Na plaży ku mojemu zaskoczeniu spotkaliśmy dużo spacerowiczów. Droga powrotna była dosyć ciężka, ponieważ jechaliśmy pod wiatr i po drodze były dwie awarie rowerów. Wycieczkę zaliczam jak najbardziej do udanych, dziękuję Wszystkim za mile spędzony czas. Do Tczewa przyjechaliśmy około godziny 16.40 i od razu ja z Wieśkiem udaliśmy się na urodziny mojego siostrzeńca (tort smakował mi wyjątkowo), po urodzinach zrobiliśmy takie kółko do domu, żeby dokręcić do setki…..))))

Postój na trasie

Przejeżdżamy przez Żuławki © Nefre

Most w Drewnicy
Most w Drewnicy © Nefre

Marek robi zdjęcie niezarwanym jabłkom
Marek robi zdjęcie niezarwanym jabłkom © Nefre

Droga powrotna © Nefre

W drodze powrotnej zajechaliśmy zobaczyć śluzę Gdańska Głowa
W drodze powrotnej zajechaliśmy zobaczyć śluzę Gdańska Głowa © Nefre

Głowa Gdańska – miejsce rozwidlenia się Wisły na dwa ramiona: Wisłę gdańską - Martwa Wisła i elbląską -Szkarpawa, w pobliżu wsi Drewnica. W XVII wieku ważny posterunek obronny Gdańska. Była oddalona od centrum Gdańska o ok. 20 km. Forteca odegrała pewną rolę podczas wojen polsko-szwedzkich, gdzie jednak bardziej przysłużyła się atakującym Szwedom, niż obrońcom, dlatego pod koniec XVII wieku zdecydowano o jej likwidacji.

Śluza Gdańska Głowa

| 11:20 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj Do Wawy to tylko zieloną 7
:-)
Nefre
| 11:14 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj Grzesiu - na pewno będzie okazja do wspólnej fotki

Wojtku - nic nie dodałam do pierwszej setki, oczywiście odczytuję zawsze licznik na rowerze....

Banasek - do kąpieli był jeden chętny, ale spóźnił się na start wycieczki:(((

Monika - na razie nie ma planów wycieczkowych na Warszawkę- tym bardziej tą ruchliwą siódemką...

Natalia - dziękuję za miły komentarz...:))
nataliza
| 17:24 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj GRATULACJE DLA WAS :) świetna z WAS rowerowa para :) Asiu masz mega pozytywny piękny i prawdziwy uśmiech :)
Monica
| 09:13 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Gratuluję długiego i udanego wyjazdu :) Pogoda rzeczywiście była piękna tego dnia. A nie kusiło Was, by ruszyć na stolicę przy tych ładnych drogowskazach? :-)
tunislawa
| 21:40 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj gratuluję setki ! no i olazy !!! uwielbiam morze zimą ! :)))
benasek
| 20:37 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Nie miał nikt ochoty zostać morsem i wykąpać się w Bałtyku?
sikorski33
| 16:13 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj A mnie zabrakło jednego kilometra do setki. Wycieczka była super:)
daro
| 10:28 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj @sierra - Mariusz, no nie przesadzaj, kolega @daniel3ttt gdyby tak Chciał po linii prostej z pod granicy Czeskiej nad Morze, hmm... powiem Ci to ładna wyprawka rowerowa, dużo kilometrów.
Ja już tak spojrzałem na Cieszyn, Daniel trochę Ci zazdroszczę, fajnie Masz, niedaleko trój-granica Polska-Czechy-Słowacja, jak nie tu to tam :)), a nad Morze Zapraszamy, piękne jest o każdej porze roku, jak Polskie Góry, ma swój urok :))
arturbike
| 07:17 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Super wypadzik, gratki dla pierwszej setki :-)
Trendix
| 00:27 środa, 8 stycznia 2014 | linkuj Pierwsza setka w tym roku nie dodałaś ;)
sierra
| 23:53 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Asiu,
Gratulacje za dystansik :)
Daro,
widzę, że jesteś w dobrej formie :) ... ale w Tak Doborowym Towarzystwie... to nie powinno nikogo dziwić :)
daniel3ttt,
no fakt, masz kawałek ;) ale jak znajdziesz tylko "trochę" motywacji to dasz radę, bo... warto :)
daniel3ttt
| 22:08 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Wszyscy walą setkami w styczniu:) No ja mam nad morze tak daleko... że kusi mnie kiedyś zrobić to na raz rowerem
grigor86
| 21:51 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Wszystko ładnie pięknie, ale gdybym ja tam jechał to najbardziej chciałbym zdjęcie z Asią ;-)
Gratuluję setki. Super jak zwykle.
daro
| 21:44 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Fajnie było, dzięki Asiu za wspólnie spędzony czas na rowerkach i na plaży :)) Do następne wycieczki :))