SZLAKIEM ZWINIĘTYCH TORÓW...

Niedziela, 13 marca 2016 · dodano: 16.03.2016 | Komentarze 2

Po niedzielnym  dosyć sytym śniadaniu... czas na krótki wyjazd po okolicy.... marzył mi się las.... tym bardziej, że znowu zawiewało zimnem z północy... Wiesiek zaproponował, żebyśmy przejechali trasę zwiniętych torów od Sobowidza do Skarszew..... hmmm noo cóż moglibyśmy, chociaż czasowo staliśmy kiepsko..... Kiedy w Sobowidzu wjechaliśmy na teren po torowisku.... nie wyglądało to tak fajnie..... kupa kamieni, jechać nie mogłam, na spacerowanie nie byłam przygotowana pod kątem ubioru....i po 500 metrach się znudziłam i zrezygnowałam.... z takiej podróży...Pojechałam standardowo asfaltem z kierunku Gołębiewka....Wiesiek uparcie chciał spenetrowałć szlak.....nasze drogi się rozeszły..... W Gołębiewku zrobiłam małe zakupy aw tutejszym GS i postanowiłam poczekać na zdobywcę nowych szlaków..... :)))) Na tym etapie Wiesiek skończył spacer po zwiniętych torach, bo tak jak wspomniałam czasu było mało.... razem dojechaliśmy do Skarszew, skąd szybko udaliśmy się do Tczewa......Wycieczka udana.

Spotkanie z Markiem

Spotkanie z Markiem © Nefre

Na trasie spotkaliśmy Marka, który wracał  z wycieczki....

Koniec ścieżki rowerowej w Sobowidzu
Koniec ścieżki rowerowej w Sobowidzu © NefreTrasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko
Trasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko © NefreTrasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko
Trasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko © Nefre

Kiedyś na tym torowisku będzie bajeczna ścieżka prowadząca aż do Skarszew...

Trasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko
Trasą zwiniętych torów - Sobowidz-Gołębiewko © NefreStado dzikich gęsi - żwirownia Mirowo
Stado dzikich gęsi - żwirownia Mirowo © NefreStado dzikich gęsi - żwirownia Mirowo