ZAWODY BALONOWE W LISICH KĄTACH

Sobota, 16 kwietnia 2016 · dodano: 19.04.2016 | Komentarze 2

Wycieczka na zawody balonowe w Lisich Kątach koło Grudziądza była zapisana w moim kalendarzu już zimą....Z niecierpliwością czekałam na ten podniebny kolorowy "show".....W sześcioosobowym składzie udaliśmy  się pociągiem do Twardej Góry, w Nowem spotkaliśmy się z Martą, Ksenią i Wojtkiem, którzy podjechali z Elbląga autem... Pogoda na tą chwilę jest zadowalająca.... , bo przecież miało od rana padać..... jest słonecznie ale wietrznie....Ruszamy szlakiem WTR (Wiślana Trasa Rowerowa) do Grudziądza.... wiatr niestety nie ułatwia nam jazdy...na tych otwartych przestrzeniach nie ma się gdzie schować... Po raz pierwszy jadę tym odcinkiem podobnie jak większość z nas.... wszystko jest nowe....  i jest co fotografować....:))) W Grudziądzu zajeżdżamy na Rynek Główny... , gdzie zasiadamy w restauracyjnym ogródku - mamy sporo czasu na posiłek.....Kiedy chcieliśmy ruszyć w kierunku lotniska rozpadało się...., przeczekaliśmy najgorszą ulewę. Na lotnisko ruszyliśmy w lekkiej mżawce......, niestety kulminacja ulewy nastąpiła kiedy dojechaliśmy na miejsce.... , już wiemy że popołudniowe loty z powodu pogody są odwołane:(((.... Posiedzieliśmy w barze przy kawie i herbacie....., za chwilę dojechali do nas Łukasz, Leszek i Michał...., którzy to z Tczewa jechali na kołach.... Pożegnaliśmy Bikerów z Elbląga, którzy przez zaprzyjaźnioną Rowerzystkę z Grudziądza zostali podwiezieni autem do Nowego, a sami około 19.30  ruszyliśmy w trasę powrotną do Tczewa... Na szczęście przestało padać jechało się znakomicie... płynnie i szybko...Chociaż nie zobaczyliśmy balonowego pokazu... czas spędzony sympatycznie.... Fotorelację z porannych lotów można obejrzeć na blogu u naszego kolegi Marecky, który poświęcił nockę, aby być na godzinę 7 w Lisich Kątach.  Wycieczka do powtórzenia na przyszły rok....:)) Dziękuję wszystkim za mile spędzony czas....

Dojazd pociągiem do Twardej Góry
Zabytkowy Grudziądz © NefreRyneczek w Grudziądzu
Ryneczek w Grudziądzu © NefreRyneczek w Grudziądzu- jest klimat
Ryneczek w Grudziądzu- jest klimat © NefrePosiłek w Grudziądzu
Posiłek w Grudziądzu © NefreW deszczu do Lisich Kątów
W deszczu do Lisich Kątów © NefreW deszczu do Lisich Kątów
W deszczu do Lisich Kątów © NefreLotnisko w Lisich Kątach
Lotnisko w Lisich Kątach © NefrePrzeczekać deszcz.....kantyna - lotnisko Lise Kąty