KIERUNEK OCYPEL....

Sobota, 2 lipca 2016 · dodano: 04.07.2016 | Komentarze 4

Nie myślałem, że z dzisiejszego wyjazdu zrobi się taka "impreza".... takimi słowami podsumował dzisiejszy wyjazd Waldek.....hmm noo tak troszeczkę się działo... Ponieważ lato w pełni i pogoda dopisuje.... , postanowiłam pojechać nad jezioro do miejscowości Ocypel w Borach Tucholskich. Na rowerową zbiórkę przyjechało 9 Rowerzystów, z tym że Michał odprowadził nas tylko do Pelplina...  Przez upał, który zmuszał nas do częstych postojów wydawało mi się, że jedziemy i jedziemy a mety jakoś nie widać...., ale za to widoki można podziwiać godzinami.... Na miejscu relaks, plażowanie, kąpiel w czystym i ciepłym jeziorku, pływanie kajakami...., było super... Około 17 zbieraliśmy się aby wyjechać w drogę powrotną, mieliśmy tylko jeszcze zamiar podjechać na kawę do tutejszego baru.... wsiadłam na rower i coś trzasnęło podczas obrotu korby.... w jakim szoku byłam kiedy okazało się, że w moim rowerze złamałam hak od przerzutki....Chłopacy zdjęli całą przerzutkę, skrócili łańcuch i miałam gotowy rower do jazdy w formie bezbiegowej....ufff.... W myślach odeszły czarne chmury i scenariusz pchania roweru przez 60 km...., ale za to na niebie pokazały się owe chmury i zanim dojechaliśmy do baru przyszło tornado, zagrzmiało i lunęło na maksa.....  Mieliśmy szczęście  w nieszczęściu, gdyby nie moja awaria, pewnie lawirowalibyśmy na drodze pomiędzy spadającymi konarami.....Droga powrotna w lekkim ale ciepłym deszczyku i przyznam szczerze, że pomimo mojej awarii drogę do Tczewa pokonaliśmy dosyć szybko.... Dziękuję wszystkim za towarzystwo i za uratowanie mojego roweru....:))))

Poranny wyjazd
Miejscowość Wda © NefreDojechaliśmy do Ocypla
Dojechaliśmy do Ocypla © NefreDojechaliśmy do Ocypla
Dojechaliśmy do Ocypla © NefreAwaria mojego roweru -Ocypel
Awaria mojego roweru -Ocypel © NefreBurzę, huragan i deszcz przeczekaliśmy w barze...-Ocypel
Burzę, huragan i deszcz przeczekaliśmy w barze...-Ocypel © NefreBurzę, huragan i deszcz przeczekaliśmy w barze...-Ocypel
Burzę, huragan i deszcz przeczekaliśmy w barze...-Ocypel © NefreKierunek Lubichowo - padał lekki deszczyk
Kierunek Lubichowo - padał lekki deszczyk © NefreRemont mostu na rzece Wda- miejscowość Młynki