POWRÓT Z KOŚCIERZYNY

Niedziela, 10 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0

Rano... a w zasadzie to późnym rankiem po pysznym śniadaniu, pakujemy sakwy.... i w południe startujemy na kołach w kierunku Tczewa.... , towarzyszy nam Monika..., niestety bez Marcina..., którego obowiązki zawodowe wzywały..... Pogoda zapowiadała się dobrze, dopóki nie dojechaliśmy do Starego Barkoczyna....tu niestety musimy przeczekać deszcz, na szczęście nie trwało to wiekami, podczas dalszej wycieczki pogoda była dobra..... W kierunku Pogódek jechaliśmy cały czas szutrowymi trasami co niektórymi jechałam po raz pierwszy..... tym lepiej- raj dla oka w poznawaniu nowych krajobrazów.... W Więckowach wjechaliśmy na główną trasę 224, w znanym już nam barze pijemy kawę..... tu również spotykamy się z Marcinem, który autem jedzie do Tczewa, aby zabrać Monikę do Kościerzyny..... umawiamy się, że spotkamy się na tczewskiej "Przystani"....Chyba w niecałą godzinę byliśmy na miejscu....., po krótkim odpoczynku zaprosiliśmy naszych gości do naszego domu..... było sympatycznie:)))))

Spotkanie Rowerzystów z
Spotkanie Rowerzystów z"Rowerowych Kaszub"- Rynek w Kościerzynie © Nefre

Zanim wyjechaliśmy na trasę zajechaliśmy jeszcze na kościerski rynek.... a tu niespodzianka- spotykamy ekipę z "Rowerowych Kaszub", która miała zbiórkę na swoją wycieczkę.....Pozdrawiam serdecznie