• Kalorie 1915kcal

CZARNO ŻÓŁTY SZLAK

Niedziela, 17 czerwca 2018 · dodano: 19.06.2018 | Komentarze 4

Przebudziłam się około 4 rano, to był znak aby uchwycić w kadrze wschodzące słońce nad jeziorem...., widok spektakularny magia ciepłych pomarańczy i żółcieni wgryzała się w szaroniebieski kolor jeziora otulonego mgłą....Tak jak uwielbiam zachody, tak też uwielbiam wschody, tylko do tych drugich trudniej podnieść rozespany  tyłek...ale tym razem się udało... Trasa na dzisiaj  to objazd czarnego szlaku, który łączy się z żółtym... Po śniadaniu ruszyliśmy w teren... wcześniej powiedziałam Wieśkowi że na mapie, poza wyznaczonym szlakiem jest miejscowość Chiny.... , no i musieliśmy ja "zaliczyć"... Z góry wiedziałam, że to pewnie jedna chałupa pod lasem, bez tablicy i żadne woow.... i tak też było....., ale dojazd do tego miejsca a w zasadzie dojście zwalało z nóg..., tylko kot Jarka ucieszyłby się z takiej kuwety.... piasek, pustynia...., nie można było jechać... koła zakopywały się i nie było sensu tracić sił i nerwów... Chiny zdobyliśmy spacerowo....-obejrzeliśmy jedno gospodarstwo, a następnie ruszyliśmy w kierunku szlaku z którego zboczyliśmy... Na szlaku nie było nic lepiej piachu jak na Saharze...,  dopiero kiedy przekroczyliśmy trasę 212 zastaliśmy asfalt....ufff... W Chocińskim Młynie zjechaliśmy na Małe Swornegacie....tuż przed miejscowością skręcamy na Szlak Naszyjnik Północy. Jechaliśmy lasem wzdłuż jeziora  Długie i Karsińskie.... fajna trasa dopóki nie pojawił się piach..... Powiem krótki umęczyłam się łażeniem z rowerem..., aczkolwiek widoczki wynagradzały wysiłek...Dzień jak i cały weekend spędziliśmy aktywnie....

Wschód słońca o 4:20

Chwila relaksu nad jeziorem © NefreChwila relaksu nad jeziorem
Chwila relaksu nad jeziorem Zielonym © NefreNa czarnym szlaku
Na czarnym szlaku  © Nefre

Koniec piachu wjeżdżamy na asfalt....