KIERUNEK WDZYDZE

Sobota, 4 sierpnia 2018 · dodano: 09.08.2018 | Komentarze 2

Lubię spontany..., ale ten był wyjątkowy... Żadnych sztywnych planów na weekendowe rowerowanie nie mieliśmy..., o poranku FB mi przypomniał, że dzisiaj w Stanicy Wodnej PTTK we Wdzydzach gości podróżnik, kajakarz Olek Doba, który bierze udział w spływie kajakowym po rzece Wdzie, a wieczorem będzie opowiadał o swoich przygodach na Atlantyku.... Jednogłośnie stwierdziliśmy, że jedziemy na dwa dni... aha – no i chcieliśmy wypróbować naszą nową mini kuchenkę na gaz... Pakowałam się z prędkością światła- aż dziw, że niczego nie zapomniałam..., z myślą, że może ktoś do nas dołączy szybko wrzuciłam info na FB info gdzie będziemy... Wyjechaliśmy w południe, żar z nieba, pod górkę i pod wiatr... przyznam, że jechało mi się ciężko, albo nie miałam dnia, albo byłam zmęczona.... Na metę dojechaliśmy później niż myślałam, do naszej dwójki dołączyła Marzenka z Mirkiem, którzy dojechali autem..... Szybka akcja rozbijania namiotów....., szybka kąpiel w jeziorze na orzeźwienie i czas na fotki z podróżnikiem, prelekcję i wieczorną imprezkę w tawernie oraz ognisko i śpiewy do późnych godzin nocnych w towarzystwie podróżnika Olka- który zanim zaprzyjaźnił się z kajakiem uprawiał turystykę  rowerową .... Mega dzień, pełen wrażeń i pozytywnej energii....

W Mirowie kładą asfalt.....Kociewie
W Mirowie kładą asfalt.....Kociewie © NefreNa trasie
Na trasie © NefreDojechaliśmy do Wdzydz
Dojechaliśmy do Wdzydz © NefreZ Olkiem Dobą - Stanica Wodna PTTK Wdzydze
Z Olkiem Dobą - Stanica Wodna PTTK Wdzydze © NefreZ Olkiem Dobą - Stanica Wodna PTTK Wdzydze
Z Olkiem Dobą - Stanica Wodna PTTK Wdzydze © Nefre

Olek dostał od nas w prezencie naszą przypinkę Amatorska Grupa Rowerowa Tczew....:)))

Olek podpisuje swoje książki - Stanica Wodna PTTK
Olek podpisuje swoje książki - Stanica Wodna PTTK © NefreWykład Olka -Stanica Wodna PTTK Wdzydze
Wykład Olka -Stanica Wodna PTTK Wdzydze © NefreNa wykładzie Olka -Stanica Wodna PTTK Wdzydze
Na wykładzie Olka -Stanica Wodna PTTK Wdzydze © NefreOlek podpisuje swoje książki - Stanica Wodna PTTK
Olek podpisuje swoje książki - Stanica Wodna PTTK © NefreAutograf zdobyty - Stanica Wodna PTTK Wdzydze
Autograf zdobyty - Stanica Wodna PTTK Wdzydze © NefreKsiążka zakupiona z autografem autora