XV KOCIEWSKO - BOROWIACKI RAJD ROWEROWY

Sobota, 11 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 6

W sobotę po raz pierwszy braliśmy udział w Kociewsko-Borowiackim Rajdzie Rowerowym. Na Rynku w Starogardzie Gdańskim zebrało się ponad 80 fanów dwóch kółek, którzy razem wyruszyli w 53 km odcinek wiodący przez Bobowo, Grabowo, Pączewo, Czarnylas, Wielki Bukowiec, Wdę, Ocypel, Czarne, Iwiczno, Frank do Kalisk, gdzie uczestnicy spędzili noc (my braliśmy udział w rajdzie tylko pierwszego dnia).Trasa rajdu przebiegała częściowo Żółtym Szlakiem Św. Rocha.
Do Starogardu Gdańskiego w towarzystwie Marka i Darka dojechaliśmy pociągiem, moje poranne nastawienie było takie sobie, ponieważ całą noc padał deszcz, kiedy wyjeżdżaliśmy na pociąg również rozpadało się, niestety ja nie lubię jeździć w deszczu… na szczęście po starcie niebo rozchmurzyło się i wyszło słońce, które towarzyszyło nam aż do zachodu …
Miło było spotkać Bikerów z różnych stron naszego województwa i razem przejechać tą trasę, wielu uczestników mieliśmy okazję poznać wcześniej, podczas innych rajdów jednodniowych. Po dojechaniu do mety i zjedzeniu integracyjnej kolacji ruszyliśmy do domu przez Pińczyn, dalej do Starogardu Gdańskiego, gdzie wjechaliśmy na główną trasę 22, aby szybciej być w domu….
Dziękujemy Lokalnej Organizacji Turystycznej Kociewie za zorganizowanie tak wspaniałej imprezy, oraz wszystkim uczestnikom za mile spędzony wspólnie czas.
Poniżej mapka naszej sobotniej trasy oraz kilka fotek.

Pociągiem do Starogardu Gdańskiego © Nefre

Wręczenie nagród wylosowanym uczestnikom rajdu © Nefre

Kolacja integracyjna w szkole © Nefre

Sypialnia dla rowerzystów w szkole….))))) © Nefre

Osiedle tartaczne w Kaliskach - drewniane domki robotnicze wybudowane w I połowie XX wieku dla pracowników tartaku © Nefre